Wednesday, August 3, 2011

habis madu, sepah dibuang...

hari ni, hari ke 3 kita dlm bulan Ramadhan yg penuh berkat ni..tp walaupun br hari ke 3, aku dh diuji utk melihat sejauh mana kesabaran aku..aku sedih, tp aku redha..

aku sendiri x faham kenapa la org suka buat mcm ni..
bila nk guna kita, dtg kat kita, tp bila dh x nk guna kita, buang mcm tu je..
kenapalah susah sgt nk ucap terima kasih atas ap yg org dh tlog????
berat sgt ke mulut tu??
jgnkn nk ckp terima kasih, marah lg..
sepatutnya dlm keadaan mcm ni..siapa yg patut dimarah..

mesti org yg "berkenaan" akan ckp:entahlah..nk ckp pun x tahu..
itu shj jwpan yg mampu diberikan..
aku pun pelik jgk..tp aku rasa lega lepas dpt post benda ni..dan aku harap org tu pun akan sedar klu dia bca post aku kali ni..

p/s: insyaAllah..jika kita sabar, Allah bersama kita...segala salah silap dan terkasar bahasa mohon dimaafkan..:)

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK....SEMOGA RAMADHAN KALI INI MEMBERI SINAR BARU DLM HIDUP KITA..AMIIN..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...